♥

nedeľa 3. júna 2012

Sunday

Ahojte :) Na dnes som si pre Vás pripravila 2 koláže :) Jedna bude koláž mojej obľúbenej herečky - Naya Rivera.Druhá koláž bude o dalšej mojej obľúbenkyne -Cher Llyod a tentokrát Vám ju predstavím v tieni speváčky Cheryl Cole.Ak vystane najaký ten čas navečer by som rada pridala niečo o súčastnej takmer kráľovnej hudby dnešného sveta -Lady Gaga.Od stredy som doma kedže som veľmi "Sick",takže som sa dosť nudila na koláži a nie je to perfektné ale tak,čo mám robiť ked ju mám rada ;) Väčšinu dnešku som chcela pôvodne obetovať do blogu ale kedže sa môj zdravotný stav mení,hned po tom,čo Vám pridám moje "Superkoláže" sa pustím do kreslenia.Myslím že témou by mohla byť Naya Rivera,Cher Llyod alebo Lady Gaga? Možno to nakoniec prenechám celému Glee ako predvčerom :) Každopádne Vám o tom večer viac napíšem a možno viac o Lady Gage + ako vždy,môj názor.Takže ak ste dnes všeci zdraví ako rybky,užívajte si Sunday,aj ked neviem či sa to slniečko práve na dnešom hodí,každopádne majte peknú Nedeľu,ak chcet aj s mojím blogom ;)


Naya Rivera up!



Cher Llyod vs. Cheryl Cole?


Tak čo? Ktorú z nich máte radšej? Na mojej strane je to dosť jednoznačné,že Cher.Samozrejme milujem aj Cheryl a hlavne ako jednu z mála žien,jej patrrí môj obdiv.A dosť ju aj ľutujem :(. Cheryl si toho už preskákala viac než dosť.Dlho bola vydatá za futbalistu klubu FC Chelsea -Ashley Cole,ktorý ju však dlhodobo podvádzal.Vlani ju podviedol,podňa niektorých zdrojov až 5krát.Speváčka sa na jeho adresu vyjadrila v jednej americkej televízii,kde otvorene hovorila o jej problémoch z manželom a diváci mohli uzrieťnielen jednu slzu na Cherylinom líci.Dnešné média už však uvádzajú,že s bývalým manželom sa opäť schádza a riešia niečo ako udobrovanie.Cheryl je autorkou úspešných singlov ako "Fight for this love","Promise this","Parashute" a najnovšie k Nám prichádza aj s novinku "Call my name" ku ktorému nedávno zvrejnila aj očakávaný klip.A prečo ju mám dnes v spojitosti s anglickou divou "Cher Llyod"?
Nielenže Cheryl robila mentorku práve Cher,v úspešnej americkej speváckej súťaži "The X Factor" a doviedla ju na krásnu 4.pričku,ale je na 1.pohľad vyditeľné že Cher akoby Cheryl z ako vypadla.Jej podobu riešil v spomínanej šou aj jej zakladateľ a mentor Simon Cowell,priamo na podium s vtedajšou finalistkou Cher.Ja som tento fakt až do dnešného dňa,príliž neriešila,pretože sa mi na 1.pohľad príliš nepodobala a potom sa uvidela na sociálnej sieti "Youtube" nové video so Cher,kde v priamom prenose spievala hit "Superhero" a ako správna faninka som si ho pozrela a práve vtedy som zbadala ako veľmi sa na spomínanú Cheryl podobá.Preto,som sa rozhodla ponúknuť Vám koláž,obidve kde spievajú Live.Príšerne sa naozaj podobajú. :))



Btw. neskutočná podoba už na týchto videových obrázkoch :D
By : Bells*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára