♥

pondelok 4. júna 2012

Ahojte.Včera som vám vravela,že prídem večer ale obrázok som dokreslila až okolo 10 hodiny večer a už som sa sem ani nedostala.Takže spomínaná Lady Gaga,ktorú som včera sľúbila.Napíšem o nej niečo,info a môj osobný názor na ňu.

Lady Gaga alebo Lady "G"!

Lady Gaga Stefani Joanne Angelina Germanotta (narodený 28 marca 1986), lepšie známy jej pseudonymom Lady Gaga , je americký popový spevák-skladateľ . Ona začala hrať v rockovej hudobnej scény v New Yorku je Lower East Side v roku 2003 a zapísal sa na New York University 's Tisch School of the Arts . Ona čoskoro podpísal s Zjednodušte záznamy , odtlačok Interscope Records . Počas jej skoré dobe u Interscope, ona pracovala ako skladateľ pre kolegov label umelcov a upútala pozornosť Akon , kto rozpoznal jej hlasové schopnosti, a podpísal ju k jeho vlastný label, Kon Live Distribution . Gaga prišiel k vynikajúcich po vydaní svojho debutu štúdiový album The Fame (2008), ktorý bol obchodný úspech a dosiahol medzinárodnej popularity so singlami " Just Dance "a" Poker Face ". Album dosiahlo číslo jeden na grafoch záznam zo šiestich krajín, dosiahol pozície v top-desať na celom svete, a trumfl Billboard Dance / Elektronické Albumy grafu a zároveň vyvrcholí u čísla dva na vývesnej tabuli 200 diagramu v Spojených štátoch. Dosiahnutie podobných celosvetový úspech, následné-až EP Monster slávy (2009) produkoval ďalšie dva globálne diagramu-zálievka single " Bad Romance "a" Telefón "a dovolil jej sa pustiť do druhej celosvetové koncertné turné headlining, Monster Ball Tour , pár mesiacov potom, čo dokončil svoju prvú, The Fame Ball Tour . Jej druhý štúdiový album, sa narodil This Way , je naplánovaný na vydanie v roku 2011. Inšpirovaný glam rock umelci ako David Bowie a Queen , rovnako ako popové spevákmi, ako sú Madonna a Michael Jackson , je Gaga dobre-uznaný pre jej outro zmysel pre štýl ako umelec nahrávky, v móde, vo výkone a vo svojej hudobné videá. Jej príspevky k priemyslu hudby si získali jej početné úspechy, vrátane piatich cien Grammy , medzi dvanásť nominácií, dve Guinessovej knihy rekordov ,odhaduje predaj pätnástich miliónov albumov a 50 až 1 milión singlov na celom svete. a  billboard menoval ju ako Umelec roka v roku 2010, a zaradil ju ako 73. Umelec 2000s desaťročí. Gaga bol zaradený do času ročenka časopisu Time 100 zoznamu najvplyvnejších ľudí na svete, ako ako Forbes ' zoznam 100 najsilnejšie a vplyvné osobnosti na svete. Forbes tiež umiestnil ju na číslo sedem na ich každoročné zoznam svetového má 100 najmocnejších žien. 1986-2004: Skorý život 2005-07: Kariéra začiatky 2008-10: The Fame a slávy Monster 2011-doteraz: Narodený This Way Hudobný štýl a vplyvy Gaga bol ovplyvnený glam rocku umelci taký ako David Bowie a Queen, rovnako ako populárne hudobné umelci, ako Madonna , Britney Spears a Michael  Kráľovná pieseň " Radio Ga Ga "ju inšpirovala umelecké meno, "Lady GaGa". Ona hovorí: "som zbožňoval Freddie Mercury a Queen hit nazvaný 'Radio Gaga' na. To je dôvod, prečo som rád meno [...] Freddie bol jedinečný - jeden Najväčšou osobnosťou v celej populárnej hudby.  V reakcii na porovnanie medzi seba a Madonna, GaGa vyhlásil: "Nechcem, aby to znelo trúfalé, ale ja som robil to môj cieľ, aby prevrat v pop music. posledná revolúcia sa začala pred 25 rokmi Madonna. " , herečka a speváčka Grace Jones bol tiež spomenie ako inšpirácia, spolu s Blondie speváčkou Debbie Harry . Diskografia The Fame (2008) The Fame Monster (2009) Narodil sa This Way (2011) Zájazdy The Fame Ball Tour (2009) Monster Ball Tour (2009-11).

Info :

Povolanie : Speváčka,textárka,skladateľka
Dátum narodenia : 28.2.1986
Miesto narodenia : Yonkers,New York, USA
Narodenie : Baran
Výška : 155 cm

Môj názor na ňu :

Zo začiatku jej kariéry,kedy začali vznikať úspešné single,ktoré zaspiahli celý svet ako samotná interpretka patrili určite hit "Poker Face" alebo "Just Dance".V týchto chvíľach som ju brala ako nováčika,ktorý mal celkom slušne našliapnuté v šoubiznise. Neskôr prišla s prvými kostýmami ako bublinky,kryštály alebo rôzne klobúky do podobných tvarov.Vtedy som si začala myslieť,že je skvelá,ked má niekto ako ona,okrem hlasu aj taký dobrý štýl,čo sa týka extravagancie.Takže,čím dalej tým viac,som mala rada,jej svojskú osobnosť a obdivovala som na nej,že sa nebojí svetu ukázaž svoju pravú tvár.No neskôr prišla v kostýmoch z mäsa či v rôznych dalších "maskách".Ľudia mi často hovorili "Tá Gaga už nevie čo so sebou,toľko "blbostí" čo si dáva na seba,to už nie je normálne" a ja som len súhlasne prikivovala.Takže istý čas,ako mala tieto kostímy a myslím,že to bolo počas Tour Born this way,som sa od nej nejako odpútala a prestala som počúvať jej aktuálnu hudbu,možno práve vdaka tým rečiam.A potom ubehlo dosť času,myslím že to bolo asi pol roka? Myslím,že áno.A potom som zrazu jedného dňa počula niečo o single "Born This Way" ,myslím že to bolo v rádiu a hned na to,ju začali hrať a tá skladba mi otvorila oči.Predtým som čítala,že Lady Gaga bola v mladšom veku šikanovaná v škole a deti ju často nemali radi a ona vravela niečo v zmysle,že ked sa každé ráno zobudú,postaví sa pred zrkadlo a povie si že to dokázala a že je slávna,má toľko "Little monsters" a tým si vlastne dvíha sebavedomie.To bolo to jediné pozitívum,čo ma prijmelo k tomu vypočuť si "Born This Way".Bolo aj v Glee,ale tam to bolo myslené v zmysle "Každý je krásny,aký aký je",čo ma tie hoodne posilnilo,ako aj celé Glee a ich performance bola tentokrát úžasná a celý diel tiež :-D. Tá skladba,mi tak voči nej,otvorila oči a pochopila som,že ona sa dokázala z úplného dna postaviť na nohy a je úplne na vrchole slávy! :) Vzhľadom na to,ako sa oblieka...And What?! Je to jej štýl a vyjadrenie sama seba a pochopila som jej hudbu.Chce pomáhať takým,akým bola ona,a že aj my jedného dňa môžeme byť úspešnými.A ako som si potom pozerala jej vystúpenia Live ako "Edge of Glory" alebo "You and I" a bolo to So Emotional a to doslova.Ona to všetko,tak veľmi prežívala a neskrývala sa za nápadité kostými ale dala najako svoje skutočné city,čo sa cení najviac a tie slzy v novinách so spomínanou šikanou,mňa dostali na kolená a bolo mi jej 1.krát skutočne ľúto.Taktiež o nej koľujú reči,že sa kúpe v krvi ľudí,alebo niečo podobné,že vykonáva rituály alebo niečo podobné ,ale ja som už spoznala jej pravú tvár a myslím si,že má veľké srdce a to že robí veci,ktoré nie sú až tak dokonalé pre fanúšikov či média...And What?! Kto povedal že musíme byť dokonalý? Kto to povedal?!Ona sa len snaží zachrániť nás,šikanovaných či Lúzrov,je ako my a má omnoho väčšie <3 ako my,to si pamätaj! :)Takže sa na ňu prosím pozri aj s tej druhej strany to o čo sa snaží,nielen čo pritom robí/ako sa oblieka,ale tá vec,pre ktorú to robí.Preto že,nás všetkých bez toho či ste jej "Little Monster" alebo nie,všetkých miluje!Tak si to prosím uvedom!YOU!Yeaah,you!(Haters)! :)

*Takže môj celkový názor na Lady "G"?
-baba,ktorá chce zmeniť svet a ktorá má srdce väčšie než ktokoľek iný,pretože ona nespieva hlasom.Ona spieva srdcom a to je to najdôležitejšie!*

Myslím že akékoľvek obrázky,či slová by už boli zbytočné.Pozri si jej video a uvidíš jej veľk srdce! :) Prosím :(


By : Bell*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára