♥

utorok 26. júna 2012

Cute people = Couple ♥


Eleanor J & Louis Calder Tomlinson je nepochybne jedným z najlepších 1D párov a pre mňa ja na svete. Viete, niekedy nechápem, prečo osud spája ľudí, ktorí ešte nemôžu držať spolu. Táto veta sa predchvíľkou objavila na mojom FB z jedného zdroja. A ja som však musela  tento názor zdieľať, pretože je to často pravda, a ja som sa dokonca  presvedčila na vlastnej koži. Ale potom som si spomenula, že ešte predtým, než som to videl prvývýraz som si spomenula, že ked som zdieľal  na mojej ​​fanpage fotografiu, túto podarenú dvojicu El & Louis a ja som povedal niečo ako "A opäť nemôžem pochopiť, ako sa môžu nájsť dvaja ľudí, ktorí sa tak neuveriteľne hodia  a sú tak dokonalý, že niekedy sa často pýtam, ako môže niečo také existovať." tak. dokonalý pár. Presne toto bol ten prípad. Aj keď sa  nedaj bože niekedy rozídu, oni na svoj lásku nikdy nezabudnú a budú sa navždy milovať, pretože takých ľudí, ako sú oni som ešte nevidela. Takže chcem svadbu a to je isté a prajem im veľa veľa detí. Pretože oni sú 1.pár sveta, kde som si nimi na 100% istá.

- Táto fotografia je z Atlanty, kde pár strávil deň, dnes a dnes večer bude koncert skupinou. Sú na sebe svoje obľúbené pyžamá Coca Colu, ktorá vesty populárny "Značka" Mali na sebe niekoľko skupín protagonsti 1D. Takže tu je najčerstvejšie fotografie z poslednej noci. Potom nakrájame a obdivovať dokonalosť britského páru.


A pridám sem ešte jednu fotku,ktorá sa nedávno objavila na sociálnej sieti Louisa.
No nie sú na zjdenie? xx



A ešte niečo mám pre Vás! Toto sa stalo na jednom koncerte One Direction,kde bola prítomná aj Eleanor. Za Eleanor prišli dievčatá s plagátom a poprosili ju,či by sa im na plagát mohla podpísať a ona napísala :


(Prepáčte,ale ja nemám podpis!Dúfam,že sa tešíte na show :) 
Eleanor xxx)

 Btw. Strašne zlaté dievča,bodaj by boli také všetky dievčatá a nie nenarážam len na dalšiu z 1D Girls :)

By Bells*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára