♥

piatok 8. júna 2012

Iba zopár slov...

Eleanor Calder! To je dnešná téma na môj blog.Dneska je piatok,ľudia konečne Friday! Tak šup-šup von a rozbíjačka! :-D Ale nie,nie,samozrejme,že chcem aby ste sa aspoň jedným očkom pozreli aj na môj blog,tak šup do toho! Btw. "šup" je fakt fajn slovo :D

Eleanor Calder


-Kto to je?
-Eleanor je súčastná priateľka,hviezdy Louisa Tomlinsona,známeho z boybandu One Direction.Je modelkou a taktiež je v dnešnej dobe idolom mnohých dievčat.

Mňa osobne najviac na nej zaujal jej príbeh ako krása.Krása je podľa mňa v živote druhoradá.Ona nie je len modelkou a Louisovou priateľkou,ale aj úžasným príkladom pre dievčatá/directionerky.Pretože ona predtým ako stretla Louisa,bola len obyčajnou Directionerkou ako sme my.A to,že bola modelkou bolo pre ňu len plus,ale nie nič ako sláva.Eleanor nám všetkým odkazuje,aby sme *Neprestávali veriť a dúfali navždy!*
Je to od nej veľmi milé,skutočne. Ona je človek s veľkým srdiečkom a to si ja cením.A tak zároveň jej závidím jej krásu,samozrejme. Ale tak krásu závidím viacerím (Dianna Agron,Naya Rivera,Cher Llyod...)

Z pomedzi tzv. Direction´Girls je mi Eleanor najsympatickejšia a najprirodzenejšia.Dobre,možno pôsobí mierne "namyslenejšie",ale aspoň je stále rovnaká a je to ona,nie sa stále schováva za nezmyselnú masku a berie jej živo taký aký je.









Danielle Peazer


-Kto to je?
-Danielle je súčastná tanečníčka,ktorá tancuje pre hviezdy ako Olly Murs,Pixie Lott,Jessie J.Je taktiež súčastnou priateľkou Liama Payna,takiež z úspešného rovnakého boybandu One Direction.Je super tanečníčka a je taktiež idolom mnohých týnedžerok.

Mnoho ľudí ju má rado a obdivujú ju.Každý má svoj názor a môj názor,sa asi väčšine týchto dievčat páčiť veľmi nebude,prosím len ma neukameňujte :/ Ja mám Eleanor rada pretože má veľké srdce,či už chodí s Louisom alebo nie.A o že sním chodí ,my len umožnilo ju spoznať.Nič také,ako že mám ju rada preto,že chodí s  Louisom! Kdežto ľudia ! Nehovorím,že všetci! majú Danielle radi,len preto,že chodí s Liamom a že skvele tancuje to je iba plus,aby s našli kricí manéver,prečo by mala byť ich vzorom,ale skutočne o nej nič nevedia.A podľa mňa,veľa ľudí o nej nevie nič viac iba že chodí s Liamom a je krásna.Poprípade by sa ešte niekde dočítali,že je tanečníčka.A to je milí moji priatelia všetko,o čo im ide.To je ten ich veľký "vzor".Hlavná vec že o nej nič nevedia,ale im bohato stačí,to že randí s Liamom.Ale v pohode,ja to rešpektujem,pretože viem aký je dnešný svet.Sú to len imagine.Ale v pohode,nech si títo ľudia,ktorý sú taký ako som to napísali,žijú v svojom vlastnom svete,aký si vytvorili.*Life is what you make it*.Takže podľa môjho názoru ju v pohode,ale mne sa páči skôr ako tanečník,než v kráse,ale nejako veľmi ju neobľubujem.Možno je to preto,že môj fav of 1D is Liam! :) Ale za tým,čo som napísala si plne stojím ;)







Perrie Edwards


-Kto to je?
-Perrie je hviezda show "The X Factor",kde sa predstavila ako jednotlivec a mentori ju počas súťaže pripojili do celkom novej skupiny "Little Mix".Pripomína Vám to niečo? Yes,good! Presne rovnakým spôsobom boli v rovnakej show spojení aj spomínaní One Direction.Perrie sa teda darí a najnovšie sa objavili klebety o tom,že randí s hviezdou tejto skupiny Zaynom Malikom.Čo je však pravda,vie iba len samotný "pár"? :)

Takže k Perrie sa nejako extra vyjadrovať nebudem,kedže ju poznám rekordne krátko.Mne sa na prvý pohľad javila na fokte spolu so Zaynom,celkom normálne.Mala síce veľmi výraznú až prehnanú vyzáž,ale o ňu predsa teraz nejde,pretože podľa môjho názoru je vizáž,každého jeho vec a podľa mňa má každý človek iný štýl a ked sa mu páči také maľovanie tak prečo nie,ked žijeme v slobodnom svete?! Podľa mňa má make-up výraznejší,ale podľa mňa to nie je nejaký silný bod argumentu,náhodou,by som povedala,že jej taká vizáž celkom pristane.Ale dosť už o vizáži,ktorá je dosť nepodstatná.Už na prvý pohľad sa mi aj vdaka maľovaniu,zdala ako veľmi silná osobnoť.Maľovanie je totiž podľa mňa znak osobnosti,či už silnej alebo slabšej.Neskôr som si teda pozrela jej audition v show a zdala sa mi veľmi sympatická,ale tak je to už ten nejaký rok,takže zmena patrí v životu,ale tak či tak mala celkovo dosť skvelý hlas a aj skupina mi prišla v pohode.Takže do tejto chvíle bol môj názor dosť jednoznačný,takže som proti nej nič nemala.A potom sa začala Perrie rozoberať v každom Directionerskom Twitcame  na sociálnej sieti Twitter,kde zazneli rôzne neprajné reči na jej vizáž,takže preto,toho bolo tak dosť.A všetci zrazu na ňu mali rôzne argumenty,ale nie len o vizáži,ale napríklad aj o jej správaní a niekto napríklad aj žiarlil takže vznikali daľšie klebety.Ale na jednom Twitcame samozrejme nechýbala otázka o Perrie,kde som bola živým účastníkom,táto otázka naozja zaznela a vtedy som pochopila,čo proti nej niekto má.Tá osoba od ktorej som informácie získala bola až nad mieru úprimná takže dosť pochybujem o tom,že by to mohla byť lož.Vravela o tom,že Perrie verejne povedala,niečo v zmysle,že Directionerky sú len malá úbohé deti,ktoré naivne snívajú o tom že sa z 1D sretnú! Aaaa bum! Bolo to tu,čo som si o nej vážne nemyslela a týmto ma teda fakt sklamala,pretože ja som sa najskôr postavila na jej stranu aj v spomínanom make-upe aj v správaní,takže o tom ma to viac prekvapilo a zároveň sklamalo.Teda,každý človek je iný a nemal by som súdiť podľa zovňajšku ale podla toho čo má vovnútri čím je samozrejme srdce! A to presne aj o týchto Direction´Girls.Takže znáže či chcete mať za idola toho kto je iba slávny a to možno len na určitú dobu,prosím ľudia,budte normálny! :)












By : Bells* :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára