♥

pondelok 28. mája 2012

Woman of Glee

*SK* Ako ste si už minule mohli povšimnúť moja mánia Glee stále pokračuje a preto som si našla aj nové idoly z Glee.Všetky herečky Glee sú totálne dokonalé a presne sedia na úlohu danej postavy.Dnes som si vybrala 3 z nich,o ktorých vám poviem niečo viac + môj názor na ne. Momentálne milujem najviac tieto tri žienky.Sú to Dianna Agron v úlohe Guin Fabray,Naya Rivera v úlohe Santany Lopez a Lea Michele v úlohe Rachel Berry.

Dianna Agron 

Dátum narodenia : 30.4.1986
Miesto narodenia: Savannah,Georgia,USA
Znamenie: Býk
Výška :168 cm

Info: 
Dianna zohráva v príbehu Glee úlohu krásne Guin,ktorá je veľmi sebavedomá a cieľavedomá.
Miestami je na rachel a ostatných zlá,no na koci 3.série sa z nej stane dobráčka a bude všetkým pomáhať,pretože je čelnkou Glee a to znamená navždy spolu.
Veľmi sympatická herečka ( patrí medzi najkrajšie ženy sveta-podľa mňa),skromná a veľmi svojská.Veľmi obdivujem jej optimizmus pre svet.







Naya Rivera


Dátum narodenia : 12.1.1987
Miesto narodenia : Valencia,Kalifornia,USA
Znamenie : Kozorožec
Výška : 165 cm

Naya hrá v seriály Glee temperamentnú Santanu Lopez,ktorá má svoju sladkú povesť mrchy.Všetko sa odrazu zmení,ked sa Santana zamiluje do svojej priateľky Brittany.Jej tajomstvo sa dostane na povrch a ocitne sa úplne na dne.Ale uvedomí si že deti rastú a ona tiež ( Lanslide).Bola celý čas koňom v mínovom poli a teraz je tak krehká a zlomiteľná.K Naye mám ja osobne strašne blízko,pretože je mi jej povaha a celé vystopovanie v Glee,veľmi povedomé,dokonca,som začala uvažovať aj o tom,že sa na ňu podobám,ale len z melej časti.Jej ego,jej vôla,jej emócie,je silná.Chris a Daren jej v jej časti spievali "Perfect"od Pink a takmer som sa rozplakala,ked som si uvedomila kde je teraz ona a kde sa bola kedysi ja.Totálny súlad,vo všetkom ( nie som lezbička). A pieseň "Landslide" kde spievala po boku Gweneth Parthlov a tiež jej láske,kde to bolo jedno z najemotívnejších vystúpenií pre mňa.Je silná inšpirácia a vo všetkom čo robí, ja ju plne podporujem,pretože je to úžasný človek,ktorý sa narodí raz za pár rokov.Klobúk dolu,pred touto ženou.A ešte jedna vec.Urážajte si ju koľko chcete,že je taká aká je,že má takú pleť akú má,my sa tak ťaho nevzdáme.Podľa nej a úlohy v Glee "Santany" som si pomenovala môj kaktus :D
*Jednoznačne moja obľúbená postava.








Lea Michele


Dátum narodenia : 29.8.1986
Miesto narodenia : Bronx,New York,USA
Znamenie : Panna
Výška :157 cm

Info :
Lea hrá v seriály úlohu veľmi cieľavedomej a bystrej Rachel Berry.Je považovaná za školského lúzra s veľkým hlaosm,čo  mnohým členom Glee klubu príliž nevyhovuje a väčšina z nich bude na konci 2.série rezignovať,pridaním sa do nového zboru učiteľky.Jej snom je ísť do New Yorku s jej priaťeľom Finnom  a dostať sa na Brodway,kde niekoľkokrát v Glee vystúpi.Dá sa povedať,že v serály hrá jednu z hlavných úloh.Má dvoch nevlastných otcov,ktorých možno vidieť v 3.sérii.Bez nej by Glee,nebolo Glee,ale ved to je pravdou s hociakým hercom v Glee.Lea je tipickým príkladom Loser-a zo strednej,ktorého často šikanovali a mal vlohy na niektorý z odborov.Aj ked som na ňu už počula veľa nepekných slov na jej vizáž,myslím si že závidia.Nie,chyba.Nemyslím si ale viem (loser like me).Je veľkou hviezdou,no zatiaľ o nej veľa ľudí,okrem Glee-kov nevie,ale som si istá,že jej čas ešte len príde a bude to veľká bomba! Super idol pre mladé dievčatá a navyše veľký talent,to sa len málokedy vidí,niečo ako stvorenie akým je práve Lea :) + je prirozdená!








P.S : Rada by som vám pridala aj zopár faktov alebo info o ich detstve a ich kariére,no faktov je na internete veľmi málo a ak sú tak ich nenájdem,a čo sa týka kariéra,detstva a pod. je to veľmi tažko sem pridávať,pretože táto stránka neumožňuje kopírovať z iných zdrojov,preto všetko musím písať sama,ale pokúsim sa ešte niečo pridať,ak to pojde ;) Vdaka.

Zdroj/Source :  zivotopis.osobnosti,cz , internet.B
By : Bells*







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára