♥

utorok 1. mája 2012

Ahojte ľudia :) Takmer som stratila kontakt s blogom :/ Dlho som tu nebola,pretože nebolo dostatok času,takže som späť s daľšými informáciami zo sveta :) Dnes sa špecializujem na Hairstyle :) Ponúknem Vám rôzne fotky celebít s tými najrôznejšími hairstyles,ako možnú inšpiráciu pre Vašu budúcnosť :)


Tuto Vám ponúkam moju koláž Cher Llyod,ktorá počas necelých 2 rokov vystriedala množstvo účesov.Tu je iba zopár z jej úžasných účesov.Podľa mňa má Cher v tejto kategórii rekord,kedže nepoznám žiadnu celebritu,ktorá by mala za tak krátky čas,toľkoto množstvo účesov.Jedno veľké plus Cher.Práve pre toto j tak milujem.Dokázala v 18.rokoch vydať album,postaviť sa pred Ameriku v svojom vlastnom štýle.Nebojí sa svetu ukázať samu seba,jej štýl :) Z nej bude raz hviezda veľkých formátov :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára