♥

nedeľa 20. mája 2012

Thank You :)

Jedno obrovitánske Ďakujem!!!A nie len našim súčastným hokejistom,ale ja tým čo nehrali na MS ako M.Hossovi a mnohým daľším.Taktiež dakujem aj Paľkovi Demitrovi,aj ked ja nerada do toho miešam našich zosnulých,nedalo mi to sa mi do hokejových nebies nepodakovať za úžasnú silu pre našich chlapcov na tohtoročných MS v ľadovom hokeji.Musím sa podakovať aj ne/našemu úspešnému trénerovi,ktorý nám dal do týmu úžasných hráčov,vdaka ktorým,by sme teraz neboli tam kde sme.Dakujem mu za všetky zápasy,tréningy ktoré z vlastnej vôle pre našich chlapcov obetoval,aby mohli podať taký úžasný výkon.A teda,dakujem aj našim úžasným hokejistom,absolútne všetkým,korý sa tohtoročných MS zúčastnili a obzvlášť dakujem našim zraneným hráčom,ktorý si toho pre nás veľa vytrpeli a aj napriek mnohým ich prekážkam sa dnes postavili na ľad a predviedli famózny výkon.Dakujem kapitánovi Zdenovi Chárovi,ktorý viedol dokonale náš tým k zaslúženému striebru.Takže sa nám napokon šampionát nepodaril,ale my sme to dopriali našim ne/priateľom Rusom,ktorý si to taktiež zaslúžia za celý výkon počas MS ,ktorý ani na jednom zápase nesklamali.Nedá sa to slovami povedať ako veľmi dakujeme,ale poznám jedno moje príslovie,ktorého sa veľmi rada držím."Ak vyhráš,teš sa.Ak prehráš,teš sa o to viac" a v mojom prípade je to momentálne tak.Som možno ešte radšej ako keby sme dosiahli zlatú výhru,pretože sme dnes na tom ľade neukázali slabosť SR,ale oddanosť vlasti a to sa cení najviac.
-Vdaka za VŠETKO chlapci,podali ste výkon o akom sa nám nikomu anilen nesnívalo!!!

Ján Laco ♥
Peter Hamerlík ♥
Ivan Baranka ♥
Michal Sersen ♥
Tomáš Starosta ♥
René Vydarený ♥
Andrej Sekera ♥
Zdeno Chára ♥
Dominik Graňák ♥
Milan Bartovič ♥
Mario Bližňák ♥
Marcel Hossa ♥
Marek Hovorka ♥
Juraj Mikúš ♥
Tomáš Surový ♥
Branko Radivojevič ♥
Michel Miklík ♥
Libor Hudáček ♥
Marcel Haščák ♥
Miroslav Šatan ♥
Tomáš Tatar ♥
Tomáš Kopecký ♥
Michal Handzuš ♥

*Paľo Demitra*  
   - vy ste tí nejlepší!





By Bells*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára