♥

sobota 16. februára 2013

Some styles ♥

Halo! Tu Bells :-) Dnes večer som sa rozhodla uverejniť niečo zo štýlov obliekania a možno aj osobnosti. :) Práve som totiž domaľovala Unicorna a nejakú podivnú dieru, Believe :) Mala by som síce robiť veci do školy,len som si povedala že už by bolo aj na čase praviť niečo pre seba nie len do školy :-) I will be Unicorn...probably in next life ♥ I will be Brittany and Santana´s Unicorn :-) Budem kadiť farebnú vatu a tváriť sa že som  rainbow Unicorn :) Estetika za všetko :) Aj to je štýl :-) Swag...


 Tento štýl je asi najviac zo všetkých,pre mňa určite! Amy Winehouse je/bola proste Osobnosťou! Milujem ju,pre to kto bola,nie preto čo s nou urobila business a dalšie pi. ale to že vedela kam ide,ona to vedela,to mi verte ♥



Lana Del Ray. Jej štýl je niečím výnimočným,pretože do neho dáva Lanu,nie doplnky ani účesy len ju. Má samozrejme výborný vkus a vyberie si vždy niečo primerané ale elegantné. Velký odbiv jej štýlu,jej samej ♥



Tento štýl niečko ako 90 roky skombinované s rockovým štýlom je jednoducho super :) Je to samo o sebe veľmi žiadostivé a pôsobí hodnotne,draho a luxusne. Elegant štýl + rock,je paráda! ♥ ho!



Niečo v takomto štýle by sa niekomu možno zdalo prehnané,no mne sa zdá veľmi oroginálne a pritom praktické a štýlové. Bundy,vesty či gate tipu vojenský štýl sú veľmi praktické a využitelné,pretože ich nájde v skrini takmer každý. Krása a praktika spolu :)



Niečo v športovejšom je dnes šik. Takéto športové oblečenie je vhodné najme v lete,kedy je to lahké,dobre sa v tom cítite a pritom ste uvolnená a in. Ideálne do letných dní alebo na klasický šport taktiež v lete.



Tento štýl som sem dala,preto že je zase praktický a pritom elegantný. Kvetinky. Sú všade a je to veľmi jednoduchý vzor,ktorý sa často používa,takže sa dá prakticky využiť na úpravu starých veci. V kombinácí s lahkými vecami či košielkou je to perfektné. Skvelý letný tip :)



čo sa týka krajky. Je úplne elegantná a taktiež je z lahkého materiálu čo ju vetrá takže je vhodná na letnejši a teplejšie dni. Ale skvele sa hodí aj k sukni alebo pančuchám :-) Krajka tu bola,je a bude ešte dlho :-) Nestarnúci trend :)



Toto je ona! Ona je víťaž v kategorii Best Style! Už dávno je mojou víťazkou ♥ ! Milujem jej štýl. Ešte nikdy som si pri nej nepovedal že toto oblečenie je zlé,alebo že toto sa nepodarilo. Ani jeden krát! Ona zadáva moju modu,modu Británii :) Kludne by mohla byť modnou ikonou sveta,nepretestujem lebo ona ňou naozaj je ! ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára