♥

piatok 22. februára 2013

Ahoj :-) Takže dnes mám zasa a opäť veľmi ulietaný a bláznivý deň. Ako všetky v tomto týždni,no a ešte že mi bola na tej stanici 2 hodiny zima,ale to je len detail. Prišla som našťastie nejak domov a teraz trávim zvyšok tohto večera s gif-mi Glee ♥ Včera so bola na prehiadke šiat pre školu. Bola som ta prvýkrát a mala som asi najhoršie šaty aj ked neverím že sa niekomu naozaj páčili. Preto som sa dnes rozhodla uverejniť nejaký kúsok z mody,alebo niečo z prehliadok. A potom pridám ešte zopár gifov Glee :-) čauky Sajmon. :)


Modeling ma celkom zaujal. Je to vážne úžasné. Jedného dňa by som si chcela do kolonky dreams medzi Broadway a Singer zapísať aj modeling. Lenže ja na to nikdy nebudem mať postavu...je to len sen ;) Chcela by som byť ako Lana. Takmer vo všetkom,ale ňou by so byť nechcela. Ja nie som Lana. Ja som nikdy nemala v úmysle byť druhá Cher Lloyd ani Lea Michele. Ja som ja. Je to len sen,ale jedno som sa za uplynulú dobu naučila,Nikdy neprestávaj veriť. #DontStopBelieving #Glee

Lea je jedno z najtalentovanejších ľudí na svete. Je mi jedno,čo kto hovorí. Je perfektná. I ♥ her.
Ďalšia Quintanna. Myslím,že to je Fake,ale aj tak Quinn nie je so Santanou. San má Brit,pamätaj si to.
Pamätám si tieto časy ako keby som to pozerala včera a pritom som to videla už dávno. San je San a strašne mi lezie na nervy Kitty. Je krásna a snaží sa byť vtipná aby zapadla. Ale je to bitch. Pochopte to prosím,Santana bola,je a bude. A žiadne Kitty ju nikdy nemôže nahradiť!!! Prosím ľudia pochopte,niečo sa prose nedá nahradiť! To je Naya! ♥
♥ Moja Brittana :-)
Edge of glory ♥ On Nationals :)

OMG! Neviem ako ale ja som to našla! :-) Je to zázrak? Toto je ten najlepší moment hned po všetkých Brittana momentoch,prirodzene ♥ Dreams one day comes true :) Je to neskutočne úžasná vec! :)

Tento obrázok mám rada,len kvôli tomu že je tam kompletný Glee Cast a je tam jedna veľmi dôležitá odôbka,bez ktorej by sa tam nikdy nezišli! Vidíe tú malú osôbku na kraji na kolenách v sivej košli napravo? To je on. Men of Glee. Rayn Murphy,bez neho by nikdy neožili naše sny,ich sny,život...:)
Glee Cast ako malé detičky ♥ ňuňuuuuuu :-)
Zhora odľava : 
Will Schuster ( Briadka ako prdelka ho prezradila )
Emma Pilsbury ( Ginger ♥ )
Finn Hudson ( naozaj len dúfam,že je to on inak by bol trapas :-) Oči a nos )
Rachel Berry ( hviezda už v mladom veku,sebavedomie )
? Kto to je? :-D 
Santana Lopez (ňuuu moja malá černokožá hviezda ♥ )
Brittany S. Pearce ( takmer vôbec žiadna premena ) 
Artie ( veľká podoba,fešák už od mala )
Tina Cohen-Chang ( júj,moja malé ázijské dievčatko,nesmelé,krásne Broadwayské )
Mercedes Jones ( moja černoška malá Aretha ) 
Noah Puckerman ( :-D Puck! Nie! Oh,please god...)
Quinn Fabray ( Malá Qunnie! Krásne dieťa už malinké :-)*)
Mike Chang ( Krásny ázijský chlapec )
Blaine? ( zlaté :-)
Kurt Hummel ( roztomilučký unicorn Kurtík :* )




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára