♥

piatok 8. februára 2013

Ahoté :-) Som tu na skok dnes,lebo som kreslila nejaké prírodniny do školy,čo aj v piatky bežne nerobím,len mám teraz trošku fofry tak robím dopredu :-) Prišla som Vám sem oznámiť a oboznámiť Vás s Veľkými novinkami :-)  a možno pridám aj nejaké zaujímavosti :-)) Je to už takmer prirodzene o Glee :-)) Tentoraz to bude zamerané aj na piesne,ľudí Nayu a everything about Glee #Enjoy!

1. Naya bude mať v epizéde season 4 "DIVA" prí veľkú rolu a Ryan Murphy dokonca prezradil že sa bude diať niečo veľké ohladne Santany :-) A prirodzene jej pribudne aj pár sol ♥ ♥ ♥
Takže sa veeľmi teším na túto epizodu :-)) Nechcem byť moc prespoitlerovaná tak Vám pridám len niečo malé vo veľkom :-)) Jednu fotku a jednu pieseň :-)) Bližšie o DIVA pridám info po premiére epizody ♥




2. Je tu epizoda,ktorá prišla na svet,tak že som o tom nemala ani páru a zrazu vidím úžasný spoilers! :-) Je to epizoda Glee season 4 "Naked" :-) A z mojej osobnej skúsensti Vám môžem zdeliť informáciu že toto je najlepší z najlepších dielov Glee vôbec! Navyše je super dej,žiadne stresy ani depresie iba pozitivita :) Piesne sú úplne TOP podčiarkuto!!! Všetky piesne ma veľmi potešili a spôsobili mi radosť! Sú tam otázky na moje problémy,ktoré sa riešia! ♥ Ziande zbytočnosti iba podstata! :) Všetky scény sú úplne výnimočné a výborné! Best epizoda,vážne stojí za pozretie,to mi verte! A je to nielen pre Gleekov :3 Takže tu je na inšpiráciu celý sountrack epizody :-) + pridám zopár piesní ako covers! #AWESOME


videohttp://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/soundtrack-glee-31091/naked-53728 


V podaní : Lea Michele alias Rachel Berry
Torn ♥ Milujem ju najviac,pretože hovorí o skuočnosti,o realite a minulosti,je to otázka kto vlastne som! Ryan Murphy,dakujem!!! ♥ L.M too


Toto je niečo úžasné!! Najlepší skupinový song tohto roku ako ND :-) Nikdy na začiatku série by som nepovedala že si ich takto moc oblúbim! Všetkých! ♥ úplne geniálna pieseň na začatie nových skutkov v živote! Thank for all! :)



♥ ♥ ♥ Inak sa to opísať nedá Naya!!!! :) Toto trio je najlepšie trio na svete,všeky 3 ich chcem kompletne domov v balíčku od Ryana! :) Konečne som sa dočkala tohto tria a ešte taká perfektná performance! ♥
Klobúk dole,bitcheeees ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára