♥

piatok 15. februára 2013



Ahojté people :-) Dnes  sa Vám hlásim! úspešne som prežila pád meteoritu (ktorý mal byť) :-)) Som rada že žijem! :-) Takže môj momentálny stav je všelijaký,ale dnes som sa rozhodla sa podeliť o nejakú vtipné obrázky a somozrejme nejaké funny moments from Glee cast,ktoré naozaj stoja za to! :-) 



! I love Unicorns,so much! ♥

 Niekedy sa cítim presne takto.




-Najlepší pocit na svete,nenahraditeľnosť! ♥

Nejaké fotky Glee Cast nový a starý ♥ Zbožnujeeeem.


Naya a Darren na ich spoločnom vystúpení :-)
Valerie ♥ Od Darrena je skvelé že jej tak pomáha :)

 Ona je AWESOME! ♥

 Ak existuje dokonalosť je to jedine ona! #Perfect

 
  He live in a cave :-D



Ak ty vieš,vážne mi chýba starý Glee Cast :( #Memories



Je to divné,ale ja som si ju teraz obľúbila. Je to smutné,ale o tom to je. You wanna be Loser like me ♥


This is my fav pictur of them :O ♥


I see your true colors and that is what i love you ♥ Why love you? #Dreamer

 
I have so much favourite scenes of Glee,but this isnt scene,this is my life. Heater & Naya ♥ I love you,forever ever! ♥ My lebaneses #Landslide



Nay Nay ♥

  
  
   

Ak by sa ma niekedy niekto spýtal,prečo mám rada Santanu,čo myslíte,čo by som povedala... Lebo je len obyčajné dievča,ako ostatný. Na vonkajšok vyzerá ako Diva,ktorá sa nebojí toho čo chce a má,ale vo vnútri je dievča ako ja. Toto je skutočná Santana Lopez. Dlho som čakala na tieto momenty a na koniec to dopadlo tak ako som vôbec nepredpokladala. Vdaka Ryanovi som spoznala Santanu a našla som niekoho ako ja. ♥ Nikdy sa nebudem vedieť podakovať dostatočne,no je to môj život. Naya je on, Glee a Samozrejme Brittana :) Vdaka nej som sa stotožnila s tým kto som! ♥ Toto sú momenty,ktoré neprichádzajú každý deň!
-Thank You,xoxo ♥

Grease,Adele,Landslide,Shake it out,Mine, Songbird,We are young :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára