♥

nedeľa 3. marca 2013

Ahojte :-) Konečne som sa sem dostala :-)) Nie že by som u nebola dlho,len so mala menšie problémy s Tumbrl. Včera som sa tam zaregistrovala. Takže som z tohto momentálne úplný magor. Ale to som bola aj z Twitteru a pritom je to jednoduchšie ako Facebook. Prosím ľudia ak by ste niekto mali pre mňa nejaké informácie o Tumbrl,tak by som Vám bola veľmi vdačná (niečo ako zmena tapety,reblogs,followers ) Vdaka :)) Takže sa zatiaľ len učím. Ale pravý dôvod ,prečo som sa tam zaregistrovala bola grafika a gify. Ohladne Glee,Unicorov a tak :-) Išlo hlavne o tie gify s Glee kde boli navyše aj titulky k animácií,za čo som veľmi vdačná, pretože im nič nerozumiem :-D
Môj tumbrl je tu : http://troubletoneswankybrittana.tumblr.com/
takže ak tak ma follownite alebo ako to tam vlastne funguje,ja nechápem haha.

Takže rozhodla som sa na blogspot.sk pridávať aj moje osobné foto,takže toto bude môj jediný blog,kam ich budem zatiaľ dávať. Bude to niečo ako denník,len to denník nebude,budem sem nadalej dávať veci,ktoré by Vám boli trochu užitočné,ale aj moje vlastné veci :-)

Takže toto som ja v zime,tohto roku,ked sme boli s kamarátkou fotiť. Vyzerám tak fakt divne,ale som to ja,čo už :)


Dnes sme boli na krste moje malej sesternice. Je tak roztomilá :)) Neskôr vám možno pridám nejaké fotky :))
Na dnes by som Vám chcela ešte chcela pridať fotku muffín,ktoré budeme na 99% robiť s kamarátkou :-)) ale možno budú iné :-) Máme dve varianty.



Toto je prvá varianta,síce vyzerajú dosť ťažko,ale pritom je to veľmi lahké,lenže mohla by sa pokaziť poleva a v našich hypermarketoch nejak nemajú farebné srdiečka,ale keby sa hladalo,Lenka by našla :)



S tým,že spodok by bol klasický muffin. Ale ozdoba by zostala táto. Problém je že len tuším ako sa robí ten krém. :)

Takže bud 1. alebo 2. :-) Každopádne celkový výsledok zverejním na blogu. Alebo pôjdem do samošky kúpiť mrazenú tortu :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára