♥

utorok 5. marca 2013

Ahojté :-) Inak máme prázdniny- jarné a tak sa už pomaličky začínajú prípravy na fotenie a zrejme som sa ešte nezmienila,ale mám nový/starý fotoaparát Fed 3. :) Je to najsuper vecička. Síce som najskôr chcela Practicu m5,ale kedže môj super úžasný dedko vytiahol zo skrine Fed 3,tak vyzeral úplne ako Practica. Ale ked som zistila,že bude môj,tak to bola najväčšia radosť! :) Je úplne dokonalý a páči sa mi viac ako Practica,kedže má krásny objektív Už len kúpiť kinofilm a pôjde sa fotiť. Tento rok budem fotiť viacej ako minulý,kedže som sa minulý rok pripravovala na talentovky tak som musela viacej kresliť ako fotiť. Ale zase som si uvedomila,ako ma teší ked fotím,takže to bude zase super :)) Takže sa pokúsim zohnať si film a potom možno pridám aj nejaké z tých podarených fotiek. A okrem Fed-u som zdedila ja akúsi zrkadlovku,ktorá síce nie je v najlepšom stave,ale aj fotiť by vedela. Nevadí aj tak je premakaná. :)



Už sa neskutočne teším,až pôjdem fotiť.

Včera som sa nejak nudila,lebo som si robila úlohy do školy,a potom ma napadlo,že by som si spravila nejakú grafiku. Tak som spravila nejaký malý formát fixami a niečo takéto z toho vzniklo :-) No a dnes dokončujem dalšiu grafiku s červeným podkladom,kde do stredu dám môj super Diamond by Cher Lloyd :-) Som zaťažená na diamantoch. Milujem ich,teda ten kryštálik ani nie,skôr to logo,je to extra cool odkedy poznám tetovanie Cher ♥


Takže toto je ten slávny pokus o nejakú grafiku. Je to až primitívne jednoduché,ale mne sa aké veci páčia.


Moja nová láska,celoživotná ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára