♥

sobota 28. januára 2012

She will be loved :)

Tento príspevok som dala z jednúho dôvodu,a to že každý potrebujem lásku (podľa Nicole Scherzinger,v piesni *Try with me*).Ale aj podľa mňa :) Nádej,to je to správne slovo a v mojom osobnejšom prípade aj Trpezlivosť.To sú tie tkz.veci ktoré sa nedajú kúpiť za žiadne peniaze,ani za tie polárne,žiaľ. Prosím,ja osobne,majte nádej na lásku,počkajte,ona sa to neskôr vyplatí :) A aj ked si myslíte,že sú tu blbosti,ked neveríte na lásku,je to zbyočné.Viera,je to hlavné.S ňou sa to vždy dá zvládnuť ;) A moja nádej? Táto pieseň od Maroon 5.Objavila som ju vdaka fantastickému filmu "The Last song" kde hrala v jendej romantickej scéne kedy Miley spievala spolu s rádiom jej obľúbenú pieseň,práve túto spomínanú,a Liam sa k nej pripojil pričom vznikla romantické scéna,kde dievča vie spievať a chlapec nie,no láska ich práve tu spája.Odporúčam si pozrieť túto scénu,ked nie celý film, na Youtube ;) pripojím dokaz.No a k piesni.Volá sa "She will be loved" je trošku staršia,takže by ju hádam mal nádejný romantik poznať :) Ten text je proste úžasný.A áno priznám sa aj ja som si predstavila že sedím tiež s jedným nemenovaným Liamom ( náhoda?) v aute a opakuje sa presne tá scéna z filmu.Skúste si to predstaviť aj vy.Do toho,uvidíte že je to fajn pocit ;-)
P.S: Everybody need a chance of love,that is all we need <3


Z filmu "The Last Song" spomínané video v aute.Strašne zlaté :*


Niečo z filmu,na snímkach Miley Cyrus & Liam Hemsworth :)





By Bells*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára