♥

pondelok 2. januára 2012

Miley Cyrus :-)

Meno Miley Cyrus,je asi väčšine tínedžerov známe,no chcem Vám ju predstaviť v celkom inom svetla ako ju mnohí z Vás vidia.Donedávna som si o tejto star myslela svoje,kedže sa v poslednom čase objavilo na internetových stránkach niečo z jej súkromného,povedala by som nie moc pre verejnosť ,dobrého života poslušnej mladej speváčky.Moja zmienka však nebola až taká drsná,ako ju publikujú niektorý ľudia na internetových portáloch.Chcela by som len podotknúť týmto "pajníkom" malú pripomieku a to "Kto ste aby ste ju takto súdili?Spravila Vám niečo zlé?Vám sa nikdy v živote nestalo že ste stupili vedľa?Teraz si dovolím citovať(nie v presnej podobe) Miley-"Urobila som vám niečo strašné aby ste ma takto osočovali?Čudujem sa Vám len prečo netrávite čas so svojimi priateľmin ale sedíte doma a takto ma súdite" povedala v  jej knihe,o ktorej Vám poviem ochvíľu viac.Jej názor musím zdieľať,naozaj,ona si toto nezaslúži.Týmto tzv."Mr. know it all" by som len odporúčila zamyslieť sa nad týmito slovami a opýtať sa samého seba,či je to naozaj nutné,takto hovoriť o len 18-ročnej mladej seváčke a herečke a taktiež prečítať si jej knihu "Miles to Go" alebo v čekej verzii "Milníky na mé ceste".Niečo viac o tejto knihe.Ja som ju dostala od priateľky a naozaj ma niektoré starny dojali k slzám.Písala ju ako 16-ročná a musím povedať že na jej vek je to veľmi dobre napísaná,no ved posúdtte sami :-)
*I těžké časy jsou součásti našeho životního příběhu.Když uznáte a přěkonáte,nakonec se připojí k  zkušenostem,ktoré vám dodávají moudrost.*-Miley Cyrus.

Photo by Bells*
 Niektorí ľudia jej skrátka závidia,ale na to nie sú až taký hrdinovia,aby si to priznali , radšej ju budú osočovať.Peace of Miley. ;-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára