♥

piatok 14. júna 2013

Ahoj. Nebola som tu 1354 rokov. Je to preto,že momentálne sa venujem aktivitám ako škola,seriály a poprípade som vonku a na blog mi veľa času nezostáva. Je piatok. Zajtra je u nás festivalček,len neviem ako na tom budem ja kedže je to dnes veľmi zložité. Začínam si myslieť,že veľa z vecí,ktoré robím,ktoré doslova dávam ľudom pre ich dobro,je vlastne zbytočné. Zamýšľam sa nad tým aký to má význam? Pretending.
Úplne to vystihuje názov pesničky. Ja to vždy chápem v tom mojom zmysle ale dôležité je,že je to pre mňa kus môjho sveta,kde sa vždy viem nájsť. Nechcem byť k ľudom zlá,ale ked som dobrá je to pre osatných horšie, navyše chcem stihnúť toľko vecí a vždy mi do toho príde mnoho prekážok a občas sa pýtam "Malo by to byť takto?" Nesťažujem sa na nič. Mám úžasný život,spoznala som za posledné obdobie toľko ľudí,ktorých si chcem pri sebe udržať a ktorý mi s mojimi prekážkami pomáhajú. Som im vdačná za pomoc i za to,že ich mám (: Mám super školu,kamarátov,rodinu. Čo viac si priať? Má to nejaký význam? Neviem,čo mám robiť pre druhých aby som bola  s nimi za dobré,ked ma aj tak odjebú? Nemá to zmysel systému.
Som unavená. Mám toho veľa,ale poviem si " I will survive" :) a navyše chcem si užívať život a mladosť ale zase dalšie komponenty ako dôvera? Na čo? Aj tak sa každý raz rozhodne za to čo chcel. Budem taká ako som. Dôležité je to zvládnuť a pritom sa zabaviť a poučiť sa. Možno tým by som sa mala riadiť...
Som nudná,viem je 12 hodín večer a ja tu píšem vety do klávesnice a pritom neviem kde mi hlava stojí. Fuck off,dicks! :) Žiju jsi svuj diskopšíbjeh jé je jé je ♥


Inak vás mám rada (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára