♥

nedeľa 26. februára 2012

Brit Awards 2012

A je to tu!V tento utorok sa práve o 21:00 britského času začalo odovzdávanie cien Brit Awards,kde nechábali hviezdy ako Adele,Rihanna,Nicki Minaj,Lana Del Ray,Ed Sheeran,One Direction a tiež ako hostia prišli napríklad Nicole Scherzinger,Jessie J či Tanya Tempah a monohí další.Ako aj minulý týždeň na Grammy Awards 2012,vyhrala cenu  najlepšia sólová speváčka a taktiež cenu za najlepší Britský album roka- 21.A práve Adele si z Brit Awards odniesla okrem dvoch sošiek aj riadny trapas,ked sa snažila dokončiť sovú ďakovnú reč mierenú k  fanúšikom a moderátor James Corden jej prerušil jej reč práve ked chcela dokončiť reč slovami "Nič ma nemohlo poctiť viac ako to, že po návrate domov so šiestimi cenami Grammy som tu na Brit Awards vyhrala album roka. Som veľmi hrdá, že som Britka a že môžem viať našou vlajkou,",povedala Adele,no nedokončila reč,pretože už nemali čas na jej dalšie slová  a tak Adele prerušili,čo malo za následok jej slová "Môžem už len povedať: Dovidenia, uvidíme sa niekedy nabudúce?" a  na reakciu publika vztýčila postredník,ktorý však nemal byť mierení fanúšikom ale organizácie Brit Awards.„Ospravedlňujem sa, keď som niekoho urazila. Chcela som len poďakovať svojmím ľuďom a poslucháčom za podporu, čo mi neumožnili. Nebolo to fanúšikom, ale usporiadateľom,“ povedala ako ospravedlnenie pre fanúšikov,čo so značnou mierou prijali ako ospredlnenie a svojmu idolu tak dali tak potlesk.Naopak sošku najlepší mužský sólový interpret získal spevák Ed Sheeran,ktorý získal aj sošku za nečakaný obajv na hudobenj scéne a týmto sa soškami rovnal aj spomínanej Adele,ktorá má však o prešľap viac.Brit za najlepšiu Britskú skupiny vyhrali skupina Coldplay.Za najlepší Britský singel získali sošku prekvapivo Britská skupina One Direction s jej výbornou skladbou "What makes you beautiful",čo mňa obzvášť potešilo.Mnohí by na túto kolónku tipovali výťazov ako Adele-Someone like you alebo Jessie J-Price tag,no táto Britská skupina ich prekonala,čo značí že,im dalej pôjde karta,tak snád sa v budúcnosti dočkáme dalších sošiek tejto populárnej skupiny.Minulý týždeň som Vám v článku Grammy písala,že speváka Bruno Marsa tipovali na víťaza do viacerých kategórii,no ani jedna soška sa mu v tento večer neušla.Naopak to však bolo u Brit,kde získal sošku v kategóŕii Medzinárodný mužský interpret.Gratulácia,Bruno :).V kategrii Medzinárodný ženský sólový interpret boli nominované hviezdy ako Lady Gaga či Beyoncé,no sošku zaslúžene získala speváčka z Barbarosi Rihanna.Sošku získala vdaka úspešným singlom ako "We found love"či "You da one".Svoje ocenenie v kategórii Medzinárodná skupina získala prvenstvo zaslúžene úspešná kapela Foo Fighters.Prekvapenie však bola speváška Lana Del Rey,ktorá získala cenu Medzinárodný objav.Ja osobne som čakala že túto sošku získa Nicki Minaj,vzľadom na jej úspešný singel "Super Bass" či najnovšia pieseň v spoluprácii s DJ-om Davidom Guettom "Turn me on",no Lana Del Rey je naozaj skokan roka,takže cena jej patrí naozaj zaslúžene.Toľko k Brit Awards.Kto mapotešil najviac?Jednoznačne milovaní One Direction,ale rada som zo všetkých ocení a prajem všetkým ešte veľa veľa úspechov. :-)
P.S:Minulý aj tento týždeň som tak trošku zrušila News,pretože boli tieto hudobné ceny(Grammy and Brit Awards 2012) a bolo noviniek viac než dosť takže nabudúci týždeň sa budem snažiť tieto príspevky obnoviť :-)












By Bells :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára